Όλοι μας αναγνωρίζουμε την αξία της καλής διατροφής μα… δυστυχώς, δεν τα καταφέρνουμε όλοι το ίδιο καλά στη διατήρηση μιας κατάλληλης διατροφικής ισορροπίας, ιδιαίτερα όσον αφορά την ποσότητα της τροφής που καταναλώνουμε – ιδιαίτερα όταν πεινάμε!   

Δεν είναι, όμως, τόσο δύσκολο όσο φανταζόμαστε. Με κάποιες απλές, δοκιμασμένες και έξυπνες συμβουλές, μπορούμε να μειώσουμε το αίσθημα πείνας και άρα την ποσότητα του φαγητού στο πιάτο μας.  

Πώς; Ρίξτε μια ματιά παρακάτω… 

1. Περισσότερη Πρωτεΐνη…

Ίσως ακούγεται παράδοξο, αλλά αυξάνοντας απλά την ποσότητα πρωτεϊνών που καταναλώνουμε μπορούμε να μειώσουμε σημαντικά το αίσθημα της πείνας.  

Διάφορες μελέτες απέδειξαν ότι η αύξηση των πρωτεϊνών, τόσο ζωικής όσο και φυτικής προέλευσης, δίνει στον οργανισμό το μήνυμα ότι έχει αρκετό υλικό για να παράγει ενέργεια. Αυτό κάνει το σώμα να σταματά να ζητά επιπλέον τροφή, μειώνοντας την παραγωγή ορμονών που σχετίζονται με το αίσθημα της πείνας.  

Φροντίστε, λοιπόν, ένα 20 με 30% της συνολικής πρόσληψης θερμίδων σας να είναι από πρωτεΐνες.  

2. Περισσότερες Φυτικές Ίνες…

Η υψηλή πρόσληψη φυτικών ινών επιβραδύνει την πέψη. Αυτό με τη σειρά του επηρεάζει την παραγωγή ορμονών που δημιουργούν μια αίσθηση κορεσμού και μειώνουν την όρεξη. Επιπλέον, η κατανάλωση φυτικών ινών βοηθά στην παραγωγή λιπαρών οξέων στο έντερο, γεγονός που επίσης εντείνει το αίσθημα κορεσμού. 

Επομένως, τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες, όπως τα φασόλια, τα μπιζέλια, τα ρεβίθια, οι φακές και τα δημητριακά ολικής άλεσης όχι μόνο πλημμυρίζουν το σώμα σας με ωφέλιμα θρεπτικά στοιχεία, αλλά και σας χορταίνουν γρήγορα. 

3. Τρώμε  Αργά…

Είναι ευρέως γνωστό ότι όσοι τρώνε γρήγορα, τρώνε περισσότερο – πολύ περισσότερο από όσο πραγματικά χρειάζεται το σώμα τους.  

Ο λόγος είναι απλός: το πεπτικό σύστημα χρειάζεται χρόνο για να συνειδητοποιήσει ότι έχει λάβει αρκετή τροφή και να πάψει να ζητάει άλλη. Τρώγοντας αργά, διασφαλίζουμε ότι θα σταματήσουμε να τρώμε όταν ακριβώς πρέπει.  

4… και Συγκεντρωμένα

Έχει αποδειχτεί, επίσης, ότι όταν τρώμε δίχως περισπασμούς (π.χ. με την τηλεόραση ανοιχτή ή κοιτώντας το κινητό μας), τείνουμε να τρώμε λιγότερο. Ο εγκέφαλος ασχολείται αποκλειστικά με την πρόσληψη τροφής, η προσοχή του δεν στρέφεται αλλού και αντιλαμβανόμαστε πιο γρήγορα ότι έχουμε χορτάσει. 

inner 01 3

5. Τακτική Άσκηση…

Πολλοί έχουν την αίσθηση ότι η γυμναστική και η σωματική κόπωση αυξάνει το αίσθημα της πείνας.  

Στην πραγματικότητα, μελέτες έχουν αποκαλύψει ότι, σε ορισμένα τουλάχιστον άτομα, η τακτική άσκηση (τόσο η αερόβια όσο και η άσκηση αντίστασης) καταστέλλει σε κάποιον βαθμό την ενεργοποίηση περιοχών του εγκεφάλου που συνδέονται με την επιθυμία για φαγητό, μειώνοντας επίσης τα επίπεδα των ορμονών πείνας και αυξάνοντας το αίσθημα πληρότητας. 

6. Επαρκής Ύπνος

Ο επαρκής και ποιοτικός ύπνος μπορεί επίσης να συμβάλει στη μείωση της πείνας. Μελέτες αποκάλυψαν ότι ο ελλιπής ύπνος αυξάνει την επιθυμία για φαγητό και επηρεάζει σοβαρά την παραγωγή λεπτίνης, μιας ορμόνης που ρυθμίζει την όρεξη.  

Τι καλύτερο λοιπόν; Για αδυνάτισμα και διατήρηση υγιούς βάρους, απλά φροντίστε να κοιμάστε αρκετά!  

7.  Άφθονο Νερό

Η κατανάλωση νερού μπορεί πράγματι να μειώσει την πείνα: μια μικρή μελέτη σε ανθρώπους διαπίστωσε ότι όσοι έπιναν 2 ποτήρια νερό πριν από ένα γεύμα έτρωγαν περίπου 20% λιγότερες θερμίδες από εκείνους που δεν είχαν αυτή τη συνήθεια.  

Είναι αλήθεια ότι οι νευρώνες που ρυθμίζουν την όρεξη για νερό και φαγητό είναι στενά συνδεδεμένοι, και παρότι το πόσιμο νερό δεν πρέπει ούτε μπορεί να αντικαταστήσει ένα γεύμα, η καλή ενυδάτωση θα σας βοηθήσει να ελέγξετε ευκολότερα την όρεξή σας.  

Κι εμείς έχουμε την ιδανική λύση για πεντακάθαρο, τριπλά φιλτραρισμένο νερό, απαλλαγμένο κατά 99% από χλώριο και πλήρως από σκουριά, ρύπους – ακόμη και βλαβερούς μικροοργανισμούς!  

Κάθε συσκευή φιλτραρίσματος νερού Strauss διαθέτει:  

  • Τριπλό σύστημα διήθησης και τεχνολογία με πανίσχυρο λαμπτήρα UV, που αποτρέπει την ανάπτυξη ιών και παθογόνων βακτηρίων στο νερό. 
  • Δυνατότητα παροχής νερού σε προεπιλεγμένη θερμοκρασία (κρύο, θερμοκρασία δωματίου, ζεστό, καυτό) με το πάτημα ενός κουμπιού.   
  • Λειτουργία κλειδώματος Child Protection για ασφαλή χρήση και αποφυγή ατυχημάτων με το καυτό νερό. 
  • Εγγυημένα εύγευστο νερό, με όλα τα σημαντικά για τον οργανισμό ιχνοστοιχεία, όπως το ασβέστιο και το μαγνήσιο. 

Πείτε τέλος στην αγορά, το κουβάλημα και την αποθήκευση εμφιαλωμένου νερού!  

Επικοινωνήστε με την έμπειρη ομάδα της Strauss Water Cyprus, ανακαλύψτε ποια συσκευή ανταποκρίνεται καλύτερα στις δικές σας ανάγκες δημιουργήστε μαζί μας ένα εξατομικευμένο πλάνο αγοράς με έως 24 μηνιαίες δόσεις.  

Contact us

Showroom
4, Korniliou Str., Strovolos 2028 Akropoli, Nicosia

T: +357 22 44 18 28

Office
P.O.Box 16216, 2087 Akropoli, Nicosia

T: +357 22 87 95 25
F: +357 22 87 95 93

E: [email protected]

Opening Hours

Telephone Service and Technical Support:
08:00 – 17:00 (Monday – Friday)
09:30 – 13:30 (Saturday)

Store operating hours:
08:00 – 17:00 (Monday – Friday)
09:30 – 13:30 (Saturday)

Follow us