Όταν τα παιδιά είναι στο σχολείο, πρέπει να τρέφονται σωστά. Πρέπει να φροντίζουμε η διατροφή τους να είναι εξίσου καλή όσο και στο σπίτι. Δείτε πώς.

Ένα υγιεινό διαιτολόγιο και καλές διατροφικές συνήθειες είναι ίσως η καλύτερη κληρονομιά που μπορούμε να μεταλαμπαδεύσουμε στα παιδιά μας, καθώς θα τα κρατήσουν μακριά από σοβαρά προβλήματα υγείας και θα ενισχύσουν την ομαλή τους σωματική ανάπτυξη. Παράλληλα, η κατάλληλη διατροφή τα βοηθά πολύ στη συγκέντρωση και τη δημιουργική σκέψη.

Ενώ, όμως, είναι σχετικά εύκολο να προσέχουμε τι τρώνε τα παιδιά μας όσο βρίσκονται στο σπίτι, όταν είναι στο σχολείο τα πράγματα δεν είναι και τόσο εύκολα. Κι όμως, αξίζει τον κόπο να διασφαλίσουμε πως κι εκεί η διατροφή τους είναι εξίσου καλή. Δείτε πώς.

 Εξασφαλίστε Τα Οφέλη της Καλής Διατροφής στο Σχολείο

Πέραν του οφέλους στη γενικότερη ανάπτυξη και υγεία των παιδιών, η καλή διατροφή ενισχύει κατά πολύ τις σχολικές τους επιδόσεις. Επομένως, αξίζει τον κόπο να αφιερώσετε λίγο παραπάνω προσοχή και ενέργεια, προετοιμάζοντας και εφοδιάζοντας τα παιδιά σας με θρεπτικά μικρογεύματα από το σπίτι, γνωρίζοντας έτσι τι ακριβώς καταναλώνουν τα παιδιά σας.

Είναι, επίσης, πολύ σημαντικό τα ίδια τα παιδιά να κατανοούν πόσο σημαντικό είναι αυτό που κάνετε. Κουβεντιάστε μαζί τους με απλούς όρους ξανά και ξανά τη σημασία της καλής διατροφής, και βεβαιωθείτε πως όντως τρώνε αυτά που τους δίνετε.

 Πώς, Τι, Πόσο και Γιατί - Βασικές Αρχές Διατροφής για τις Ώρες του Σχολείου

  • Ποικιλία, τόσο από άποψη τροφών, όσο και από μεθόδους μαγειρέματος, καρυκευμάτων, χρωμάτων κτλ. Τα παιδιά ενθουσιάζονται από το καινούργιο.
  • Αποφύγετε τα αναψυκτικά και τα σνακς με ζάχαρη.
  • Αποφύγετε οτιδήποτε τηγανητό, καθώς και τις επεξεργασμένες τροφές.
  • Φροντίστε να τρώνε σε συγκεκριμένες ώρες.
  • Βεβαιωθείτε πως πίνουν άφθονο νερό.

 Γεύματα στο Σχολείο – Συμβουλές από Ειδικούς
Οι ειδικοί στη διατροφή των παιδιών γενικά συστήνουν τα παιδιά να τρώνε πρωινό μεταξύ 07:30 και 08:45. Επομένως, καλό είναι να τρώνε πρωινό προτού πάνε στο σχολείο, δηλαδή στο σπίτι. Το πρωινό τους θα πρέπει να περιλαμβάνει:

  • Ένα προϊόν με βάση το γάλα
  • Μια μορφή υδρογονάνθρακα
  • Ένα φρέσκο λαχανικό
  • Και ένα τουλάχιστον ένα μεγάλο ποτήρι νερό

Ξεκαθαρίστε στα παιδιά σας ότι πρέπει να τρώνε το μεσημεριανό τους κάποια στιγμή μεταξύ των  12:15 και 13:00. Καλύτερο θα ήταν να έχετε έτοιμο το μεσημεριανό τους από το βράδυ, ώστε να είναι βέβαιο πως θα έχετε χρόνο να το πακετάρετε για το σχολείο. Το μεσημεριανό τους θα πρέπει να περιλαμβάνει:

  • Μια μερίδα πλούσια σε πρωτεΐνες (π.χ. ψάρι, ή στήθος κοτόπουλου), μαγειρευτά όσπρια και/ ή βρασμένα λαχανικά, καθώς και ένα φρούτο για επιδόρπιο. Εννοείται πως για ρόφημα θα πρέπει να προτιμηθεί το νερό, και όχι κάποιο αναψυκτικό με γλυκαντική ουσία.

 Άφθονο Νερό

Να βεβαιώνεστε πως τα παιδιά σας φεύγουν για το σχολείο με γεμάτα μπουκάλια νερό, και μάθετέ τα από νεαρή ηλικία να πίνουν νερό τακτικά ανάμεσα στα γεύματα. Με τη συσκευή Strauss, θα έχετε ανά πάσα στιγμή νερό εξαιρετικής ποιότητας στην επιθυμητή θερμοκρασία. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να εφοδιάσετε το παιδί σας με ένα μπουκάλι προσωπικής χρήσης και καλής ποιότητας, για να το παίρνει μόνιμα μαζί του όπως είναι το myequa.

Για κάθε γονιό, η υγεία και η αρμονική ανάπτυξη του παιδιού είναι ύψιστη προτεραιότητα. Ενώ η Strauss θα σας βοηθά να του εξασφαλίζετε την καλύτερη δυνατή ενυδάτωση, οι δικές σας προσπάθειες και η καλή οργάνωση θα του δώσει τη δυνατότητα να τρέφεται το ίδιο καλά τόσο στο σχολείο, όσο και στο σπίτι.

 

Contact us

Showroom
4, Korniliou Str., Strovolos 2028 Akropoli, Nicosia

T: +357 22 44 18 28

Office
P.O.Box 16216, 2087 Akropoli, Nicosia

T: +357 22 87 95 25
F: +357 22 87 95 93

E: aykhome@cytanet.com.cy

Follow us