Blog

Το να πίνετε 500 ml (2 ποτήρια) νερού 30 λεπτά προτού φάτε καθημερινά βοηθά στην απώλεια βάρους. Όταν μάλιστα συνδυάζεται με μια ολιγοθερμιδική δίαιτα, η κατανάλωση νερού πριν το γεύμα συμβάλλει σε ακόμη μεγαλύτερη απώλεια βάρους, απ' ότι θα έκανε μια δίαιτα μόνη της. Αυτή η μέθοδος μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε ως και 2 κιλά περισσότερα σε διάστημα 12 εβδομάδων.

Τα περισσότερα ροφήματα όντως ενυδατώνουν, αλλά το νερό έχει τη μοναδική ικανότητα να το κάνει αυτό δίχως να προσθέτει θερμίδες, ζάχαρη ή άλλα επιβαρυντικά για την υγεία στοιχεία στη δίαιτά μας.

Η κατανάλωση κρύων ροφημάτων κατά τη διάρκεια της σωματικής άσκησης βελτιώνει τη θερμοκρασία του σώματος και τις επιδόσεις του.

Το δέρμα του ανθρώπινου σώματος είναι σημαντικό για τη διατήρηση μιας επαρκούς ποσότητας νερού και αποτρέπει την υπερβολική απώλεια νερού.

Υπό ομαλές περιβαλλοντικές συνθήκες της τάξης των 18 – 20° C και με σχετικά ήπια, κανονική σωματική δραστηριότητα, τα επίπεδα νερού στο σώμα πρέπει να παραμένουν ίδια. Με άλλα λόγια, κατά τη διάρκεια μιας 24ωρης περιόδου, η πρόσληψη και η εισαγωγή νερού πρέπει να ισοσκελίζονται για να διατηρηθεί η απαραίτητη ισορροπία στο σώμα.

Το νερό είναι το κύριο συστατικό των κυττάρων, των ιστών και των οργάνων και είναι ζωτικό για τη διατήρηση της ζωής.

Έχει υπολογιστεί ότι περίπου ένα 11% με 38% των εγκύων γυναικών υποφέρουν από τάσεις δυσκοιλιότητας.

Η άσκηση προκαλεί έντονη εφίδρωση, απώλεια νερού και ηλεκτρολυτών, ειδικά σε πιο θερμά κλίματα και περιβάλλοντα. Αν το νερό που χάνεται μέσω του ιδρώτα, καθώς και οι αντίστοιχοι ηλεκτρολύτες δεν αναπληρωθούν, το άτομο θα υποστεί αφυδάτωση κατά τη γυμναστική, κάτι που έχει αποδειχτεί πως επηρεάζει τις επιδόσεις, ειδικά κατά τη διάρκεια αεροβικών ασκήσεων.

Η γλυκαντική ουσία σουκραλόζη (sucralose) καθώς και άλλες γλυκαντικές ουσίες που χρησιμοποιούνται σε αναψυκτικά διαίτης δεν είναι φυσικές και υπάρχουν πολλές αμφιβολίες για την ασφάλειά τους, όπως καταδεικνύεται από έναν αυξανόμενο αριθμό μελετών που αφορούν στην επίδρασή τους στο ανθρώπινο σώμα.

Ή στέρηση νερού και η αφυδάτωση μπορούν να οδηγήσουν σε πονοκεφάλους και να προκαλέσουν ημικρανίες. Είναι, επίσης, σε θέση να επιμηκύνουν τη διάρκειά τους. Αντίθετα, η αυξημένη κατανάλωση νερού μειώνει τη συχνότητα και την ένταση των πονοκεφάλων.

Contact us

Showroom
4, Korniliou Str., Strovolos 2028 Akropoli, Nicosia

T: +357 22 44 18 28

Office
P.O.Box 16216, 2087 Akropoli, Nicosia

T: +357 22 87 95 25
F: +357 22 87 95 93

E: aykhome@cytanet.com.cy

Follow us