Blog

Υπό ομαλές περιβαλλοντικές συνθήκες της τάξης των 18 – 20° C και με σχετικά ήπια, κανονική σωματική δραστηριότητα, τα επίπεδα νερού στο σώμα πρέπει να παραμένουν ίδια. Με άλλα λόγια, κατά τη διάρκεια μιας 24ωρης περιόδου, η πρόσληψη και η εισαγωγή νερού πρέπει να ισοσκελίζονται για να διατηρηθεί η απαραίτητη ισορροπία στο σώμα.

Το νερό είναι το κύριο συστατικό των κυττάρων, των ιστών και των οργάνων και είναι ζωτικό για τη διατήρηση της ζωής.

Έχει υπολογιστεί ότι περίπου ένα 11% με 38% των εγκύων γυναικών υποφέρουν από τάσεις δυσκοιλιότητας.

Η άσκηση προκαλεί έντονη εφίδρωση, απώλεια νερού και ηλεκτρολυτών, ειδικά σε πιο θερμά κλίματα και περιβάλλοντα. Αν το νερό που χάνεται μέσω του ιδρώτα, καθώς και οι αντίστοιχοι ηλεκτρολύτες δεν αναπληρωθούν, το άτομο θα υποστεί αφυδάτωση κατά τη γυμναστική, κάτι που έχει αποδειχτεί πως επηρεάζει τις επιδόσεις, ειδικά κατά τη διάρκεια αεροβικών ασκήσεων.

Η γλυκαντική ουσία σουκραλόζη (sucralose) καθώς και άλλες γλυκαντικές ουσίες που χρησιμοποιούνται σε αναψυκτικά διαίτης δεν είναι φυσικές και υπάρχουν πολλές αμφιβολίες για την ασφάλειά τους, όπως καταδεικνύεται από έναν αυξανόμενο αριθμό μελετών που αφορούν στην επίδρασή τους στο ανθρώπινο σώμα.

Ή στέρηση νερού και η αφυδάτωση μπορούν να οδηγήσουν σε πονοκεφάλους και να προκαλέσουν ημικρανίες. Είναι, επίσης, σε θέση να επιμηκύνουν τη διάρκειά τους. Αντίθετα, η αυξημένη κατανάλωση νερού μειώνει τη συχνότητα και την ένταση των πονοκεφάλων.

Να πίνετε νερό σε τακτικά διαστήματα κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Καθώς μεγαλώνει ο ανθρώπινος οργανισμός, χάνει την αίσθηση της δίψας και τείνει να μπερδεύει την πείνα με τη δίψα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να τρώμε αντί να πίνουμε νερό, με αποτέλεσμα την αύξηση του βάρους.

Τα παιδιά σχολικής ηλικίας μπορούν να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους απλά και εύκολα, πίνοντας περισσότερο νερό. Μια ήπια κατάσταση αφυδάτωσης προκαλεί αλλαγές σε έναν αριθμό σημαντικών πτυχών της γενικότερης διανοητικής τους λειτουργίας, όπως η δυνατότητα συγκέντρωσης, η εγρήγορση, η βραχυπρόθεσμη μνήμη, η αντιληπτική διάκριση, η υπολογιστική ικανότητα, η οπτική προσήλωση καθώς και άλλες ψυχοσωματικές ικανότητες.

Το γνωρίζατε; Τροφές που είναι πλούσιες σε νερό κάνουν τον οργανισμό να αισθάνεται κορεσμό – δηλαδή να χορταίνει - και μειώνουν την επακόλουθη ποσότητα φαγητού που καταναλώνετε.
Αν θέλετε να ικανοποιήσετε την πείνα σας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, επιλέξτε τροφές που ταξινομούνται ψηλά στον Πίνακα Κορεσμού – γνωστό και ως Satiety Index (SI).

Contact us

Showroom
4, Korniliou Str., Strovolos 2028 Akropoli, Nicosia

T: +357 22 44 18 28

Office
P.O.Box 16216, 2087 Akropoli, Nicosia

T: +357 22 87 95 25
F: +357 22 87 95 93

E: aykhome@cytanet.com.cy

Follow us