Υγεία και Ευεξία

«Πρέπει να πίνουμε οκτώ ποτήρια νερό την ημέρα» Το έχουμε ακούσει επανειλημμένα, και θεωρείται πλέον απόφθεγμα σοφίας, μολονότι οι καταβολές αυτές της άποψης δεν είναι 100% αξιόπιστες. Σήμερα, οι ειδικοί τείνουν μάλλον υπέρ της άποψης να αποτελεί η ίδια μας η δίψα τον οδηγό μας για το πόσο νερό πρέπει να πίνουμε καθημερινά.

Το νερό είναι τόσο ωφέλιμο, εύκολο να το βρεις, δωρεάν κι όμως τόσο περιφρονημένο! Το σώμα σας αποτελείται κατά 70% από νερό, το νερό είναι το κύριο συστατικό του αίματός σας καθώς και του πιο μηδαμινού κυττάρου στο σώμα σας. Συνεπώς, χρειάζεστε νερό για να λειτουργήσετε σωστά: δεν θέλει και πολύ μυαλό για να το καταλάβει κάποιος αυτό!

Η κατανάλωση κρύων ροφημάτων κατά τη διάρκεια της σωματικής άσκησης βελτιώνει τη θερμοκρασία του σώματος και τις επιδόσεις του.

Το δέρμα του ανθρώπινου σώματος είναι σημαντικό για τη διατήρηση μιας επαρκούς ποσότητας νερού και αποτρέπει την υπερβολική απώλεια νερού.

Υπό ομαλές περιβαλλοντικές συνθήκες της τάξης των 18 – 20° C και με σχετικά ήπια, κανονική σωματική δραστηριότητα, τα επίπεδα νερού στο σώμα πρέπει να παραμένουν ίδια. Με άλλα λόγια, κατά τη διάρκεια μιας 24ωρης περιόδου, η πρόσληψη και η εισαγωγή νερού πρέπει να ισοσκελίζονται για να διατηρηθεί η απαραίτητη ισορροπία στο σώμα.

Το νερό είναι το κύριο συστατικό των κυττάρων, των ιστών και των οργάνων και είναι ζωτικό για τη διατήρηση της ζωής.

Έχει υπολογιστεί ότι περίπου ένα 11% με 38% των εγκύων γυναικών υποφέρουν από τάσεις δυσκοιλιότητας.

Η άσκηση προκαλεί έντονη εφίδρωση, απώλεια νερού και ηλεκτρολυτών, ειδικά σε πιο θερμά κλίματα και περιβάλλοντα. Αν το νερό που χάνεται μέσω του ιδρώτα, καθώς και οι αντίστοιχοι ηλεκτρολύτες δεν αναπληρωθούν, το άτομο θα υποστεί αφυδάτωση κατά τη γυμναστική, κάτι που έχει αποδειχτεί πως επηρεάζει τις επιδόσεις, ειδικά κατά τη διάρκεια αεροβικών ασκήσεων.

Ή στέρηση νερού και η αφυδάτωση μπορούν να οδηγήσουν σε πονοκεφάλους και να προκαλέσουν ημικρανίες. Είναι, επίσης, σε θέση να επιμηκύνουν τη διάρκειά τους. Αντίθετα, η αυξημένη κατανάλωση νερού μειώνει τη συχνότητα και την ένταση των πονοκεφάλων.

Να πίνετε νερό σε τακτικά διαστήματα κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Βοηθεια & Υποστηριξη

Επικοινωνηστε μαζι μας

Κατάστημα
Κορνηλίου, 4 Στρόβολος 2028, Λευκωσία

T: +357 22 44 18 28

Γραφείο
Ταχ. Θυρίδα 16216, 2087 Ακρόπολη, Λευκωσία

T: +357 22 87 95 25
F: +357 22 87 95 93

E: aykhome@cytanet.com.cy

ωρες Λειτουργίας

Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση και Τεχνική Υποστήριξη:
08:00 – 17:00 (Δευτέρα – Παρασκευή)
09:30 – 13:30 (Σάββατο)

Ώρες λειτουργίας καταστήματος:
08:00 – 17:00 (Δευτέρα – Παρασκευή)
09:30 – 13:30 (Σάββατο)

Ακολουθήστε μας

StrausPopUpBanner